阿靜消失了,但傳聞播映五年多《真情》可能於二千年春節,正式向觀眾講拜拜!咦!咁阿靜咪一去冇回頭!

立生(盧慶輝)與阿靜(彭子晴)在戲中連仔都生埋,但依家先至正式結婚喎!  已經播到過千集的超長處境劇《真情》,曾屢次傳出向觀眾講拜拜的消息,但《真情》收視人數長期坐穩一百五十萬以上,所以《真情》拍下拖下,轉眼已播到第5年!不過,近期又有消息傳出,《真情》的確可以橫跨千禧年,惟於明年春節左右,《真情》亦終於要告一段落,向觀眾講句天下無不散之筵席咯!

監製未接指示

  《真情》監製徐遇安對傳言就表態道:「暫時未知喎,我未聽過呢個消息,總之一切交由公司指示啦!」

   《真情》是否拜拜還尚待證實,但劇中人物阿靜(彭子晴飾)同立生(盧慶輝飾)就真係要淡出《真情》啦!因彭子晴向無線請假半年,陪阿爸去美國旅行散心。故劇情方面,亦已鋪排妥當,大致講述阿靜與立生婚後未幾,其兄木川(楊英偉飾)個女四喜咁皐去外國讀書,阿靜放心不下,決陪伴侄女左右,一同飛往外國,而立生又捨不得嬌妻,於是又飛埋去外地同老婆相宿相棲秡!

昨日驕陽似火,彭子晴忍不住揭開條裙散熱。  就係咁,因為彭子晴要請假,盧慶輝就無端端受到牽連,一同消失於《真情》!

對得住屋企人

  昨日《真情》全體演員扮到靚靚前往沙田大會堂,拍攝立生與阿靜結婚的鏡頭,盧慶輝對被阿靜牽連一事則笑謂:「唔好咁講!我暫時停一排,公司會調番我出去拍其他20集劇,公司有公司策略!」

  被酷熱陽光曬到矇豬眼的「新娘子」彭子晴,雖然快要離開《真情》,但她仍輕鬆地笑說:「唔捨得就梗有,但我依家都未知拍到幾時,放假又未定實時間,如果早過半年話,我可以返公司消假,至於以後去向,隨心所欲啦!(怕唔怕今次放假會惹人作敏感揣測?)乜都有人講啦,總之我做問心無愧,對得住屋企同良心咪得囉。」
arrow
arrow
    全站熱搜

    marcowallis 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()