《真情》昨日在沙田婚姻註冊處拍攝彭子晴和盧慶輝正式註冊結婚的戲分,彭因父親身體不適向無線請假半年,昨日是她最後一日開工,為了遷就她的假期,劇情會講述兩人婚後移民,其後盧慶輝獨自回流香港。


  彭子晴說:「今次我請假係去美國探爸爸,至於會唔會返,我唔能夠預知,有可能提早返,亦有可能退出呢行。其實我全家一早移民,我都係因為工作先留度。(有傳聞話你係秘密結婚!)我暫時未有結婚對象,總之我就問心無愧啦,其實好多藝員都有請假,冇乜咁特別!」


1999.07.03蘋果日報
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 marcowallis 的頭像
    marcowallis

    『立靜情緣』

    marcowallis 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()