無線《真情》一班演員昨日去到大埔林村的許願樹拍新年戲,去年是非纏身的劉少君並無乘機就地許個靚願,他笑言:「一向唔信呢,仲係靠自己好,先至實際。我識得有人連轉工都問睇相佬,我自己就唔需要!」警方已將涉嫌把他的債錢「落格」的人拘捕落案,少君都話:「佢無搵我,可能牽涉好多,未話到俾我知。」

  此外,《真情》新春過後會再注新元素,加入由吳美珩、謝天華、梁珮盈三姊弟組成的家庭,大家姐美珩條線會同盧慶輝和彭子晴發展,二佬天華就與馬蹄露鬥賤精,而最細的妹珮盈則飾演Wet妹,戲分會是纏住劉凱威同鄺文珣。昨日返EYT的珮盈就間接承認:「 都係收到呢個消息,有機會拍劇梗係開心啦!」連馬蹄露知道自己將有新男友亦一樣雀躍:「邊個肯要我都吐飯應,有戲做嘛!」

1999.01.23東方日報
arrow
arrow
    全站熱搜

    marcowallis 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()